vrijdag 29 oktober 2010

In ieder flatje een Kadettje

"In ieder huisje woont een kruisje" dacht ik bij Schuld en Boete. Mozes met zijn stenen tafelen. Raskolnikov en zijn misantropie. Hieruit ontstond een loodzware doch blijmoedige tracklist die, printer en brander dienende, volgende week wordt verzonden.

01 God? – The Dodos
02 Godplayer – Brutal Truth
03 People – Boyd Rice and Friends
04 Ash grey as Sunday – Ensemble Pittoresque
05 Big bad mean motherfucker – Girls
06 Young god – Swans
07 To the women in my life / Le lis – Billy Cobham
08 Luchtkastelen – Ton Lebbink
09 My wife thinks you're dead – Junior Brown
10 Thank you God for making me an angel – Country Teasers

3 opmerkingen:

Marian zei

Ik heb hem ontvangen (zaterdag). Morgen de mijne maken en dan de jouwe goed beluisteren.

Mic B zei

Je zit verkeerd, Marian. Ik heb hem vandaag toch echt naar iemand anders verstuurd :) Succes met het creatieve proces!

Marian zei

Ik kan echt goed lezen, maar niet heus. Sorry