vrijdag 5 november 2010

Go to Hell on Judgement Day


00 Carnivore - Ground Zero Brooklyn
01 Willie Nelson - Nobody's Fault But Mine
02 Fungus - De ruiter
03 Traffic - John Barleycorn
04 The Immortal Lee County Killers - Go to Hell on Judgement Day
05 Sam Dees - You've Been Doing Wrong for So Long
06 Tyrone Davis - Turn Back The Hands of Time
07 Swamp Dogg - That Ain't My Wife
08 Don Covay - I Was Checkin' Out She Was Checkin' In
09 Sam & Bill - I Feel Like Cryin'
10 The Contortions - I Can't Stand Myself
11 Elvis Costello - Tramp the Dirt Down
12 Shawn Lee - Dead
13 Pedro Vargas - Lagrimas Negras
14 Säkert! - Det Var Tre Månader Sedan Idag

5 opmerkingen:

Jan Willem zei

Leuke compilatie, waarvan ik nog weinig kende (op Carnivore, Elvis Costello en Säkert! na). Fraai meanderen van metal naar soul en folk. Alleen eh, mijn printer zit al in de verhuisdozen...dus mocht je nog de artwork uit kunnen printen dan graag! :-)

clismo zei

Ga ik (laten) doen!

Jan Willem zei

Dank! Ook voor de prima selectie :)

Jan Willem zei

Ho stop de persen! Mijn vrouw heeft een kleurenprinter op haar werk gevonden....komt goed!

clismo zei

dan hoef ik mijn vrouw niet in te schakelen ;-)