woensdag 3 november 2010

U Hurt Me



grappig, hoe iedereen het thema 'schuld en boete' anders oppikt. terwijl ik een tracklist aan het maken was kwam ik steeds weer terug op schuld, boete en pijn in relaties. geen gevangenisstraffen, misdaden tegen de menselijkheid of andersoortig groots geweld, maar gericht op wat we elkaar aandoen in het klein. niks om vrolijk van te worden, maar aangezien vrolijke muziek voor mij nooit vrolijkmakend is, word ik er stiekem toch wel blij van. hopelijk de ontvanger in brugge ook, die hem één dezer dagen in zijn belgische brievenbus zal gaan ontvangen.

1. burial - u hurt me
2. mount eerie - my heart is not at peace
3. kathleen edwards - asking for flowers
4. emeralds - the cycle of abuse
5. rollins band - tearing
6. savoy grand - last night on earth
7. amesoeurs - heurt
8. dakota suite - how could you let me go
9. dom + roland - chained on two sides
10. ginnungagap - reasonably miserable
11. him - weary not beaten
12. susanna & the magical orchestra - love will tear us apart
13. khanate - clean my heart

2 opmerkingen:

marc zei

vreest niet Bas, de cd is maandag al aangekomen. Ik heb wat moeite om een hele beurt (79 min)aandachtig te blijven maar hoorde als heel wat moois voorbijkomen.
Later meer daarover.

bas zei

oké, ben benieuwd!
heb zelf helaas nog geen cd mogen ontvangen...:(