dinsdag 4 augustus 2009

Everybody Owns the World


Vandaag (5 aug.) gaat hij op de bus. Als je in Rotterdam woont kan vanaf morgen je brievenbus in de gaten houden. Ik ben een beetje aan de late kant. Sorry. De tracklist zet ik later neer. Dan zie je wat mijn insteek geweest is. Al verraad het plaatje het misschien een beetje.

De tracklist:
Pizzicato Five – I
Catatonia – International Velvet
I am Kloot – To You
Hanne Hukkelberg – Boble
Maria de Lourdes – El Sinaloense
Noir Désir – L’envers À l’endroit
Vaiko Eplik Ja Eliit – Teie Planeet
Noordkaap – Ik hou van U
Värttinä – Äijö
Zita Swoon - L’Opague Paradis
Caesar – Doris Day
Grizzly Bear – All We Ask
Einstürzende Neubauten – Ein Seltener Vogel
Arcade Fire – Une Année Sans Lumiere

De reden waarom ik het thema koos, was omdat ik een beetje een hekel kreeg aan dat Geert Wilders gezeik. Ik had, toen ik het thema bedacht, nog geen uitewerking van het thema. Dat kwam later pas.

2 opmerkingen:

Spaghman zei

Ik heb het zo bezopen druk dat ik nog geen tijd heb gehad om te luisteren. Ik ga dat snel doen en geef dan een reactie. Sorry voor late reactie.. ook ruim 5 weken op vakantie geweest.

Marian zei

Zo 5 weken vakantie ;) lekker. Ik ben ook nog bezig met die ik ontvangen heb te beluisteren.